

Przedstaw dowolny temat
w ciekawy i angażujący sposób

Nie sztuką jest mieć ciekawy temat. Sztuką jest opowiedzieć ciekawie o czymś, co nie wydaje się być interesujące
Właściwe przygotowanie do stworzenia materiałów video zaczyna się z myślą o odbiorcach na każdym etapie znajomości z marką - od etapu zapoznania do obsługi posprzedażowej.
Podczas Video Warsztatu Contentowego ustalimy wspólnie jakie wyzwania stoją przed Twoimi odbiorcami i jak dobrać tematy oraz formę treści, by zwiększyć zaangażowanie i zainteresowanie marką.
Zdobyte umiejętności pomogą Waszemu zespołowi
przygotować skuteczne treści video poprzez:
-
samodzielne tworzenie scenariuszy i konspektów
-
realistyczne planowanie produkcji materiałów
-
dostosowanie treści do stopnia znajomości odbiorcy z marką
Dla kogo jest to szkolenie?
-
dla osób, które chcą podjąć działania video w swojej firmie, ale nie wiedzą jak się do tego dobrze przygotować,
-
dla specjalistów, którzy prowadzą już działania video marketingowe, ale dążą do zwiększenia ich efektywności i usystematyzowania wiedzy,
-
dla działów: sprzedaży, marketingu, employer brandingu, które szukają sposobu dotarcia do odbiorcy na każdym etapie znajomości z marką.
DZIĘKI TEMU SZKOLENIU:
Dowiesz się skąd czerpać inspiracje do scenariuszy, jak gromadzić, rozwijać i weryfikować pomysły
Poznasz podstawowe zasady budowy struktury filmu i dopasujesz je do wybranego tematu
Właściwie ocenisz i skorygujesz swój scenariusz oraz ocenisz swoje możliwości produkcyjne
Trafnie dopasujesz klimat i długość filmu do tematu i grupy odbiorców
Program szkolenia
Część 1 - Temat i pomysły
-
jak dobrać pomysły do tematu
-
długość filmu
Część 2 - Struktura scenariusza
-
podstawy storytellingu
-
wstęp
-
rozwinięcie
-
zakończenie
-
CTA
Część 3 - ocena scenariusza i możliwości produkcyjnych
Nagranie przez uczestnika kilku krótkich wypowiedzi
Przekazanie informacji zwrotnej dotyczącej mocnych strony
i elementów do poprawy
j
Po szkoleniu uczestnicy otrzymają:
-
nagrania swoich wypowiedzi
-
przewodnik do przygotowania się do nagrań z checklistą
-
zestaw ćwiczeń w formie video
-
certyfikat ukończenia szkolenia
Dlaczego warto szkolić się z nami?
Nie jesteśmy teoretykami
Do wystąpienia przed obiektywem przygotowaliśmy już setki osób, niekiedy mając na to jedynie kilka minut w trudnych warunkach. Dla Ciebie będziemy mieli zdecydowanie więcej czasu.
Potrafimy ciekawie
i skutecznie przekazać wiedzę
Łączymy wiedzę w zakresie video i autoprezentacji z doświadczeniem scenicznym i pedagogicznym.
W efekcie jesteśmy w stanie dotrzeć z przekazem nawet do najbardziej nieprzekonanych osób.
Umożliwiamy sprawdzenie zdobytych umiejętności
Możliwość kontaktu z kamerą pod okiem specjalisty daje nieoceniony wgląd we własne możliwości oraz większą pewność siebie przy każdym kolejnym wystąpieniu przed obiektywem.
Ania
Łukasz poprowadził warsztaty, które przerosły nasze oczekiwania.
Jego fachowe rady, połączone z otwartością i cierpliwością, sprawiły, że uczestnicy byli zachwyceni.
Łukasz
Szkolenie z oswojenia kamery było merytoryczne i wartościowe. Bardzo rzeczowa i konstruktywna informacja zwrotna po części praktycznej. Jeśli chcesz spojrzeć w oko kamery bez strachu i zadbać o solidne podstawy przygotowania, to jest to ekipa szkoleniowa dla Ciebie.
Karolina
Łukasz podzielił się świetnymi life hackami dot. pracy przed kamerą, dowiedziałam się też turbo ciekawych rzeczy m.in. o: stresie, rozgrzewce, o tym, co warto robić przed wystąpieniem, o pozycji ciała, oddechu i pracy z głosem oraz jak być dobrym mówcą. Dzięki!
PROWADZĄCY
Łukasz Goździuk - współzałożyciel ViBRAND, przedsiębiorca, filmowiec, marketingowiec, i konsultant biznesowy.
Od 8 lat aktywnie wspiera przedsiębiorstwa w rozwoju video marketingu. Tworzył koncepcje i scenariusze do filmów w branżach takich jak nieruchomości, przemysł elektrotechniczny, IT czy logistyka.
Korzystając z doświadczenia filmowego i marketingowego pomaga przekuć potrzeby odbiorców w ciekawe i angażujące treści. Wierzy, że dzięki odpowiedniemu przygotowaniu każdy może skutecznie wykorzystywać moc video w swojej komunikacji.


nowego